subota, 8. studenoga 2014.

Painted shoes by Chudofix

Jesen i zima meni uvijek imaju veliko značenje. Više sam zimski tip.
Volim da se mogu normalno prilagoditi vremenu. Ako mi je zima, obući ću jaknu, ako je vruće, otkopčat ću je ili skinuti, nema puno filozofije.
Dok ljeti nemaš izbor osim znojenja, kupanja, znojenja, klime itd.
Vjerojatno je to zato jer sam rođena u jesen ;)
I kako se sve nekako umiri, nema turista u Šibeniku, mi se zavučemo u kuće, počne
puhati bura, pa malo juga, pa nekad i minus, dođem do tog da izrađujem suvenire ili crtam.
Tako je nastalo i ovo malo umjetničko djelo.
Mislila sam se što ću nacrtati, pregledavala internet u potrazi za odgovarajućim likom, dok mi nije sinulo....Dražen Petrović & Miami Heats.
Meni najdraži ;)


                           U procesu izrade ;)


 
                   Miami Heat unikat


Nema komentara:

Objavi komentar